۴ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۵۰

توضیح ملی پوش فوتسال درباره پرونده دوپینگش

توضیح ملی پوش فوتسال درباره پرونده دوپینگش

حمید احمدی بازیکن پیشین تیم ملی فوتسال ایران در خصوص رای کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال و ارجاع پرونده‌اش به کمیته بدوی گفت: از صحبت‌های من سوء برداشت شده است و روز یکشنبه برای ادای توضیحات مجدد به کمیته بدوی می‌روم.

حمید احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص رای کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال و پیچیده شدن پرونده رسیدگی به دوپینگش اظهار داشت: متاسفانه از صحبت‌های من سوء برداشت شده است. به همین خاطر قرار است عصر روز یکشنبه به کمیته بدوی بروم و در این کمیته توضیحاتم را ارائه بدهم.

وی تاکید کرد: من به پزشک تیم اعتماد داشتم. ایشان کارت پزشکی داشت و نمی‌دانم چرا این ماده ممنوعه را به من داده است. من از کمیته پزشکی می‌خواهم برونند تحقیق کنند آیا اصلا بدن من به این ماده نیاز داشته است یا خیر. من به هیچ عنوان به این قرص‌ها نیازی نداشتم.

ملی پوش سابق فوتسال در پایان با بیان اینکه تمام تلاشش را کرده است که در این پرونده دروغ نگوید، گفت: ان شاءالله در جلسه کمیته بدوی به حقم برسم. من در این پرونده مظلوم واقع شدم و می‌خواهم به حقم برسم.

حمید احمدی بازیکن تیم ملی فوتسال ایران در حالی برای کاهش محرومیت یکساله خود درخواست اعاده دادرسی کرده بود که نه تنها با درخواست او موافقت نشد بلکه اعضای کمیسیون استیناف پرونده او را مجددا به کمیته بدوی ارجاع داده‌اند و در صورت اثبات اتهام جدید، دوران محرومیت احمدی طولانی‌تر خواهد شد.

کد خبر 2062327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha